مموری بازی Like a Dragon Gaiden آبان ماه منتشر می‌شود؛ تریلر گیم‌پلی آن را تماشا کنید - مموری

کمپانی سگا (SEGA) به تازگی در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name رونمایی کرده است.

این بازی فرعی که بین رویدادهای پایانی یاکوزا ۶ و Like a Dragon 8 جریان دارد، برخلاف هشتمین نسخه‌ی این سری، به جای ایچیبان کاسوگا، بازیکنان بار دیگر کنترل اژدهای بدنام دوجیما یعنی کازوما کیریو را در دست می‌گیرند. او که زمانی یک یاکوزای افسانه‌ای بود، خود را به دروغ به مرگ زد و به خاطر محافظت از خانواده‌اش نام و اعتبار خود را رها کرد. اکنون او توسط یک شخصیت مرموز که تلاش می‌کند او را از مخفیگاهش بیرون کند، به چالش کشیده شده است.

Like a Dragon Gaiden همچنین به جای بهره بردن از گیم‌پلی نقش‌آفرینی نسخه‌ی هفتم این سری، به عنوان یک اثر اکشن ریل تایم به ریشه‌های خود باز خواهد گشت. در واقع در حالی که سری Like a Dragon که قبلا در خارج از ژاپن با نام یاکوزا شناخته می‌شد، پس از انتشار یاکوزا ۰ در سال ۲۰۱۵ وارد دوران طلایی خود شد، به نظر می‌رسد که این حرکت رو به رشد در گیم‌پلی بازی Like A Dragon Gaiden نیز همچنان ادامه دارد. از طرفی با توجه به اینکه سری Like a Dragon اکنون به سه خط داستانی اصلی مجزا بین قهرمان‌هایی نظیر کیریو، ایچیبان و یاگامی تقسیم شده است، فضای بیشتری برای آزمایش این مجموعه‌ی بزرگ به شیوه‌ها و سبک‌های مختلف وجود دارد.

شبیه به بازسازی !Like a Dragon: Ishin که بازگشتی مشابه به اکشن نسخه‌های اولیه را به ارمغان آورد، با توجه به آنچه تاکنون از گیم‌پلی Like a Dragon Gaiden نشان داده شده است، به نظر می‌رسد که کیریو با سبک خاص خود در مبارزه‌ی تن به تن و با ترکیبی از سلاح‌های اصلی و بداهه باز خواهد گشت. در این میان اکشن سریع‌تر در Like a Dragon Gaiden به این معنی است که Like a Dragon 8 آزاد است تا با سیستم مبارزه‌ی نوبتی نسخه‌ی هفتم را بار دیگر آزمایش کند. در واقع استودیوی Ryu Ga Gotoku مجبور نیست بین دو سیستم مبارزه یکی را انتخاب کند و در عوض می‌تواند به هر دو اجازه دهد تا در طول زمان در کنار یکدیگر تکامل یابند.

بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. پیش‌خرید بازی شامل مزایایی نظیر بسته‌ی Legendary Fighter می‌شود که شخصیت‌هایی نظیر دایگو دوجیما، گورو ماجیما و تایگا ساجیما را به عنوان باس‌های اضافی برای مبارزه در دسترس قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 2 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.